Gry dla posiadaczy platformy Viiv
3 listopada 2006, 14:23Firmy Intel i Verizon poinformowały o rozpoczęciu programu, w ramach którego Verizon umożliwi posiadaczom intelowskiej platformy Viiv pobieranie gier z Sieci. Właściciele Viiv mogliby wykorzystywać swoje odbiorniki telewizyjny do grania.
Gry pomagają, Facebook szkodzi
9 sierpnia 2016, 10:07Nastolatkowie, którzy regularnie grają w gry online zwykle osiągają lepsze wyniki w szkole, twierdzą naukowcy z RMIT University w Melbourne. Jednak ci, którzy codziennie korzystają z Facebooka czy czatów mają gorsze wyniki.
Wii dla chirurga
21 stycznia 2008, 12:09Doktorzy Kanav Kahol i Marshall Smith z Banner Good Samaritan Medical Center w Arizonie, chcą stworzyć grę na konsolę Wii, która byłaby wykorzystywana do... trenowania chirurgów.
Wadliwe badania
17 września 2011, 10:16Badania, które wykazują, że gry wideo przynoszą korzyści dla rozwoju funkcji poznawczych obarczone są poważnymi błędami metodologicznymi, uważają autorzy artykułu opublikowanego we Frontiers in Psychology.
Fanatycy wolą Wii
14 listopada 2006, 15:04NPD Group opublikowała raport, z którego wynika, że miłośnicy konsoli bardziej zwracają uwagę na tytuły gier, które mogą uruchomić i na kompatybilność z wcześniejszymi modelami, niż na możliwości techniczne urządzenia. Badania wykazały, że najbardziej oczekiwaną konsolą jest co prawda PS3, jednak najwięksi fani gier mają zamiar kupić przede wszystkim konsolę Wii firmy Nintendo.
Pokemon Go po katolicku
25 października 2018, 05:41Szał na Pokemon Go minął, jednak popularność gry spowodowała, że znalazła ona licznych naśladowców. Najnowszy z nich może jednak budzić zdziwienie.
Pół miliarda w nielegalnych programach
25 lipca 2007, 11:27Po dwóch latach śledztwa prowadzonego wspólnie z FBI, chińska policja rozbiła dwa gangi sprzedające pirackie oprogramowanie. Podczas akcji skonfiskowano programy o łącznej wartości... 500 milionów dolarów.
Nie będzie automatycznego zamykania pirackich witryn
3 sierpnia 2011, 10:53Brytyjski rząd zrezygnuje z planu blokowania witryn zawierających pirackie treści. Takie działania były jednym z podstawowych założeń ustawy Digital Economy Act. Obawy co do blokowania wyrażali przede wszystkim dostawcy internetu, obawiając się, że właściciele praw autorskich będą zmuszali ich do zamykania niektórych witryn.
Zainfekowane nielegalne pliki
29 grudnia 2015, 11:36Firma Bitsight przeprowadziła badania wśród 30 700 swoich klientów i okazało się, że w 25% z tych firm pracownicy pobierają pirackie treści. Problemem jest jednak nie sam fakt korzystania z takich treści, co niebezpieczeństwo związane z ich pobieraniem. Z badań Bitsight wynika bowiem, że 38% pirackich gier i 43% pirackich aplikacji było zarażonych szkodliwym oprogramowaniem.
Zarabianie na piractwie
7 listopada 2008, 11:59MTV i MySpace przetestowały technologię, która umożliwia właścicielom materiałów wideo umieszczonych nielegalnie w Sieci na zarabianie na nich. To powinno ułatwić rozwój serwisów takich jak MySpace czy YouTube.